Neem gerust contact met ons op

Wij nemen alle regelzaken rondom energie graag voor jou uit handen. Wij leveren dynamische energie tegen inkoopprijzen en jouw vaste energieadviseur adviseert over elk energievraagstuk waar jij voor komt te staan. Neem contact op voor de mogelijkheden.

We helpen je graag verder. Neem contact op via mail, telefoon of ons contactformulier.

Medewerker
Medewerker
Medewerker
Medewerker

Ons team staat voor je klaar!

  • Klantgericht
  • Innovatief
  • Op maat

Vertrouwd door 30+ bedrijven:

FAQ

Veelgestelde vragen

Ja, dit is mogelijk. Zowel de aanschaf als installatie kunnen door ons worden gefinancierd. Je betaalt dit terug via de energierekening over een periode van bijvoorbeeld 3 jaar. Zo vermijd je hoge investeringskosten.

Ja, dit is mogelijk. Je kunt eenvoudig meerdere units achter één aansluiting beheren. Hier kun je op basis van vierkante meters of percentages servicekostenafrekeningen maken, wijzigen en verwijderen. Bij huurderswisselingen kun je eenvoudig de datum invullen waarop de huurder in de unit is getrokken en vertrokken en met één klik op de knop een servicekostenafrekening maken. 

Ja, dit is essentieel om een eerlijke afrekening te kunnen garanderen voor alle aangesloten units. 

Je betaalt elke maand achteraf voor het netto energieverbruik van de voorgaande maand, zowel bij een vast als dynamisch contract. Er wordt dus geen voorschotbedrag in rekening gebracht. 

Bij Kwiek Energie vragen we een waarborgsom voor dynamische contracten met een slimme meter. Deze waarborgsom betaal je omdat wij energie inkopen en jij achteraf betaalt. Word je bijvoorbeeld op 1 juni klant, dan betaal je je eerste rekening pas eind juli. Daarom vragen we een waarborgsom om de tussentijd te overbruggen. Voor klanten met een vast contract of een conventionele meter is doorgaans geen waarborgsom nodig.  

Bij Kwiek Energie kun je een dynamisch contract zonder looptijd altijd kosteloos opzeggen. We geloven in keuzevrijheid zonder verborgen kosten. Of je nu verhuist of van leverancier wilt wisselen, wij regelen het snel en makkelijk voor je.  

Ja, we bieden de mogelijkheid om een maandelijks uitgesplitste factuur te ontvangen waarop al je gecontracteerde panden overzichtelijk worden weergegeven. Dit geeft je duidelijk inzicht in de kosten per locatie. We regelen dit graag voor je.  

We begrijpen dat je jouw huurders een jaarnota wilt sturen met de service- en nutskosten specificatie. We kunnen de jaarnota per 1 januari leveren, zodat je deze tijdig kunt versturen. Indien gewenst kunnen we de jaarnota ook op een ander moment leveren.  

Ja, we bieden zowel dynamische als vaste contracten aan. We helpen je graag bij het vinden van de beste optie.

Chat openen
1
Hallo 👋
Kan ik je ergens mee helpen?